Mer snö, vi vill ha meeeer snöööö!!!



Det är väl för underbart med all denna snö??
Skönt när man beslutar att ta sina vänner under armen o gå till skolan när det är -20 grader ute, UNDERBART!!! Man bara älskar den friska vinden som biter i kinderna...

Eller så är man som mig och längtar till våren och inte vill ha mer snö nu...
Men det är ju som sagt så olika det där, hur man tänker och resonerar...
Vilket fall så är dte i alla fall måndag idag och hemtentan är inlämnad, nya kursen har startat,
jag tvättar och söker sommarjobb medan jag sitter här och dricker en latte och klurar på om jag skulle plugga lite innan det är dags o ta sig iväg till träningen...

Just för tillfället känns livet ganska bra!!
Ska njuta av denna känsla ett tag nu tänkte jag...

Hoppas ni har en bra dag!!
Kramar




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0