Le och se glad ut...

Igår blev det en lite konstig dag enligt mig. Kände mig sådär hela dagen och på eftermiddagen nådde det sin gräns men det blir väl sp ibland, idag känns det lite bättre i alla fall.

Började dagen tidigt igår för o hinna jobba innan skolan, så redan vid 10.00 hade jag städat två trapphus, duschat och vart o handlat, det är inte dåligt vill jag lova!
Vid 10.30 traskade Linn, Johanna och jag mot skolan för ytterligare en dålig och skum lektion.
Tanken var sedan att jag skulle hem o skriva på hemtentan, det blev ca 5 rader...
Åt lunch och sökte lån istället. Vi va o kolla på ett radhus på norr igår...

Gillade: Läget, hallen, övervåningen, öppnaspisen, tomten och altanen
Ogillade: Köket, golven, planlösningen och storleken på rummen

Jaja vi får hoppas på att det kommer något annat, det va nog bästa såhär långt i alla fall.
Har beslutat att jag ska öppna mina ögon för andra stadsdelar än öster i alla fall, kan ju inte bo här hela livet, eller?? Dock verkar dte svårare att få lån än vi trott men vi får försöka charma dom så gott vi kan ;)

Jaja mycket som ligger o gror i min maggrop just nu men det reder sig hoppas jag.
Nu ta tag i den förbaskade tentan som vi egentligen inte får ha utan som han hittat på själv, men men le och se glad ut kära vänner det hjälper det mesta ;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0