Kan bli en bra dag detta

Idag har jag en bra känsla i magen, vet egentligen inte varför...
Inget speciellt som händer idag men trotts det så tror jag det blir en bra dag.
Vaknade med lite ont i halsen som jag iof haft ett par dagar nu, hoppas att dte inte blir någon förkylning av detta, har varken tid eller lust o vara sjuk, inte nu när jag så smått börjr komma igång med träningen, det är en bit kvar tills jag har s många träningspass som jag vill per vecka men man får vara glad för det lilla just nu.

Idag ska Linn och jag gå till skolan precis osm igår, skolan några timmar (som igår), sen blir det att städa några trapphus precis som igår. Har börjat dela upp städningen på ett par dagar, ska prova det i några veckor o se hur dte känns då slipper man ta en hel dag till o städa, än så länge känns det bättre.
Efter jobbet tänkte jag mig nog en liten sväng till gymmet om inte halsen blir värre eller ja går nog dit i alla fall.
Ska försöka få min karl att vi ska åka o handla i kväll så vi har det gjort...
Jag skulle iof behöva åka o handla lite själv, jag har ångest förstår ni för vad jag ska köpa till min plutt i alla hjärtans present, vill köpa något fint som visar att jag tänkt på just honom, men det är inte lätt...
Jaja vi får se vart det slutar kanske hinner jag en sväng till M-berg efter mamma o pappa har vart här på lunch på lördag... Det märker vi. Annars händer inte så mycket.
Ska jobba och städa en lägenhet imorgon hela långa dagen, är ledig från skolan så det gäller o passa på!

Har dock lite ångest för att jag inte har något sommarjobb, jag MÅSTE!! skaffa mig, behöver och vill inte jobba så mycket men lite vore bra för min del.. Jaja det reder sig hoppas jag.
Nehej nu ska ja kolla om ja kan hitta nån fin lägenhet sen är det dags o dra på sig skorna o gå ner till Linn.

Ha en toppen dag det tänkte jag ha!!!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0