Kakmonstret tipsar!



Jag kan nog kallas kakmonster ja, tårta, smågodis och sådant är inte riktigt min grej, men ge mig en riktigt god småkaka...


Vilket fall i lördags köpte jag (på grund av Sofie) de nya Ballerina kakorna med kladdkaka. 
Älskade ju Ballerina Pepparkaka, men jag vet helt ärligt inte omd et kan vara så att dom har blivit slagna?? 
Kladdkaka va Underbara, helt fantastiska, det blir svårt o hålla sig borta från dom hela veckan...
Egentligen borde jag ha ätit upp hela paketet igår, varför gjorde jag inte det?? 
På fredag är jag första person i skafferiet i alla fall, läskigt goda kakor. KÖP!!!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0