Here we come London!!!! och såklart KARRO NU KOMMER VIIIIIII!!!!!!

Jaha då va dagen här, dagen då Jonna och jag ska flyga över vattnet mot London.
Pirrig är man alltid men just nu tror jag jag är mest nervös för bilresan till Skavsta, har ju inte de bästa däcken, det är super dimma och vi hittar inte riktigt dit, detta kan gå som det går. Dock tror jag Jonna står för nervositeten inför flygningen så det är ett bra upplägg tycker jag, skönt o slippa vara nervös för två saker, vi tar varsin istället ;)

Mitt stora problem är just nu, vad ska jag åka i?? Klänning?? eller kjol o tröja??
Och såklart, handväska eller inte handväska??

Kanske blir lite klarhet efter dagens lektion i skolan, eller knappast.
Ja som sagt ska dra mig iväg till skolan vilken minut som helst nu, sen blir dte hem o äta lite lunch, packa det sista och sedan vid 14.30 ska ja plocka upp Jonna och vi ska bege oss mot Skavsta och sedan vidare till London.

Känns lite konstigt att åka utan Daniel, sedan vi flyttade ihop för ca 1½år sedan har vi inte sovit en natt ifrån varandra så detta blir något helt nytt. Kan tänka mig att dte blir något bra egentligen, men vet också att jag kommer sakna honom som bara den. Tur jag har mina toppen brudar som kommer göra att jag har fullt upp hela långa dagarn. Vi kommer ha den bästa helgen på hela 2010 känner jag på mig.



Nehej iväg med dig nu till skolan Alexandra!!

Ha en toppen helg alla det ska vi ha!!!







Kommentarer
Jonna

het bild

2010-02-05 @ 09:41:56
Sandra

ni är asheta!!

2010-02-05 @ 13:31:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0