Hemtenta dags

Idag kom då vår efterlängtade hemtenta.. (hmm..)
Ska strax ta tag i den, känns ganska lugnt men kan vara för att jag verkligen inte alls orkar engagera mig. Måste verkligen rycka upp mig när det gäller pluggandet, har blivit en slappis en dålig pluggmänniska illa illa.
Hoppas på det bästa och med lite tur går dte vägen och jag får tillbaka mina ambitioner och min pluggådra.

Linn, Johanna och Sofia kommer strax hit för o dricka kaffe och prata om tentan, kan vara bra o prata lite om det eftersom vi alla är lite vilsna gällande denna kurs, vem är inte det med denna lärare??

Vilket fall, senare blir det iväg o städa några trappor, sen blir det nog ett pass med lite Afrodans kan jag tro. Tänkte kanske överväga o vila idag men nej det är lika bra o köra på när man har ångan uppa så att säga.
Efter Afron ska Johanna och jag iväg o kolla på en lägenhet till henne, hoppas vi/hon gillar den.
Får se om jag hinner en sväng till mamma annars blir det bara hem o slänga sig i soffan och titta lite mer på hemtentan eller så skiter man i det o tar det imorgon det får vi se...

Nehej dags o knäppa på kaffet innan brudarna börjar trilla in...
Ha en toppen dag, akta så ni inte halkar!!!




Kommentarer
Therese - Bloggar fran Dubai!

Vad ar det for en hemtenta da?

2010-02-17 @ 09:55:14
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0