Helgen vecka 8

Igår bloggade jag inte alls, var en ganska effektiv men butter dag går. Vaknade på totalt fel sida och kände att allt i livet va åt helvete. Men jobbade några timmar och fick det gjort men när Aurora vägra starta så blev det för mycket och jag gick in o grät lite hos Daniel (man kan nog också kalla det pms... haha). När jag jobbat klart så tog vi en promenad med Bamse till Coop o köpte mat, sedan blev det mys i soffan hela kvällen.
Det serverades köttfärslimpa och potatismos och efter det hallonpaj mums! Slank ner lite choklad och chips efter det också. Svullkvällar är behövliga ibland, tur man försöker vara nyttig i veckorna... =)


Idag är dte i alla fall söndag och jag vaknade på en mycket bättre sida idag!
Har varit iväg och solat och simmat en sväng på Eyra, man ska dock INTE vara där på söndagar då alla föräldrar är där med sina barn så nej det går inte att simma, blev tyvärr bara 22 längder á 25m/styck men men man får vara glad för dte lilla, kanske tar mig iväg en kväll i veckan om jag känner för det, skön omväxling mot träningen på Njoy. Så nu blir det bara mys hemma ikväll, ska plugga och hoppas få inspration till ett tal vi ska hålla på onsdag... huva mig!
Kanske blir det iväg o kolla på en lgh med Johanna också vi får se vad kvällen bjuder på. Ser dock fram emot en lugn eftermiddag här hemma, det behövs ibland.

Ha en supersöndag!



I fredags var Johanna och jag på Lilla Örebro och drack vin, mycket mysigt!!

 Vår hallonpaj.. Mums!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0