Fredagsmys!!

Börjar dagen segt och långsamt, vi blev väckta av Bamse vid ca 8.30 då ville han ha mysstund och la sig mellan oss för o bli kliad och myst med. Vi har sedan dess hunnit med en promenad och frukost och sen nej inget mer än så... Kanske lite skandal men så kan det bli ibland. Ska strax hoppa in i duschen och plocka ihop lite böcker som jag ska låna ut till Helena. Vid 12.30 blir det lunch med Linda och Helena på Grodan, tänkte kolla om mormor vill umgås med Bamse då för då kan jag hoppa upp på stan och gymma och strosa runt på stan med Johanna direkt efter lunchen, vore bra att vara lite effektiv för en stund kanske... Ikväll blir det mys i soffan med männen i mitt liv Bamse och Daniel.

Hoppas jag inte faller för någon frästelse på stan, har tänkt mig vara lite ekonomisk denna månad hur nu detta ska gå med alla som fyller år och alla vårkläder som är på ingång... Men vi håller tummarna och hoppas på det bästa =)

Nehej dags o ta tag i dagen nu!!
Njut av att dte är fredags...



Vill ha vår NUUUUU!!!!!!


Kommentarer
Anisa

Samma här, jag längtar sjukt mycket till våren och sommaren

2010-02-28 @ 20:54:06
URL: http://mjjfaan.blogg.se/
Geirmaja

Great idea make it site. Thank you.

2010-12-23 @ 11:04:41
URL: http://geirmaja.blogbow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0