Det bästa man har...

I helgen har ja inte varit någon datamänniska alls måste jag säga, därav det dåliga bloggandet. Har dock haft en toppen helg, lugn o skön!
Hämtade min lilla prins i fredag efter skolan så den eftermiddagen blev mest mys, Ja o Daniel traskade upp på Hindersmässan en liten stund men det blev inte mycket shpppat, man börjar ju fundera om man är gammal när man kommer hem med sopsäckar, muffinsformar och fryspåsar och såklart den obligatoriska nougaten som inte ens är god... Man är inte äldre än vad man gör sig va??
Jaja, kvällen blev i alla fall bara mys med god mat och den bästa filmen vi sett på mycket mycket länge. Rekommenderar den verkligen!


Lördagen blev lugn den också, lite jobb och en fika sväng till mormor med Bamse. Sen bara hem o mös och lagade raggmunkar o fläsk till ett helt fotbollslag haha Har ätit raggmunkar i två dagar nu och det finns kavr till minst två stora portioner till... Självklart kollade vi på Robinson och hejjade på Jimmy, från början sa ja att han skulle vara en topp 3 och va blev han?? Topp 2, bra jobbat!!! Tragiskt bara att snuskgubben Hans gick o vann, gillar verkligen inte honom. Det är något med hans ögon och hans osäkra leende som gör att ja verkligen inte litar på honom, han är enligt mig falsk. Men det är ju bara min åsikt utan att ha träffat honom... Jaja, ja tycker såklart att Jimmy skulle vinna...



Djungel-Jimmy, som borde vunnit! Men 2a i robinson är inte fy skam!

 och vårat raggmunkeberg, ja det är några stycken... haha, vad tänkte vi???
 mums!!!

 Det bästa man har sätter man på bordet, är dte inte så??
Vårat bästa är i alla fall Bamse!!!

Söndagen blev lika lugn den, mest plugg dock, lite muffinsbakning, en sväng upp till syster med hopp om hjälp till plugg men det hela sluta i att vi satt o prata massa, drack kaffe o ja hann inte ens iväg o träna... Jaja så kan det gå när man inte träffas så ofta. Hann med lite jobb också och sen blev det mys i soffan med gänget i köping, så härliga!!! Där kan man prata om stora och varma hjärtan!

Försökte ta några fina kort på mig o Bamse men ja vet inte, Bamse ser inte så sugen ut på o vara modell, vad säger ni?? hahah Söt är han i alla fall min prins!!



Nehej dags o traska iväg till Grodan o möta Johanna för o tentaplugga grammatik, drömde inatt att jag klarade tentan o shit vilken skön känsla det va i magen när ja vaknade, tyvärr insåg jag fort att det är ett par dagar kvar tills jag ska göra den. Suck, skulle vara så sjukligt skönt om jag klarar den men risk finns att jag kuggar men då rä det väl bara att ta nya tag o köra hårt... Inte ta ut något i förskott, jag kanske får en uppenbarelse och blir kung på grammatik inom de närmaste två dagarna!! =)

Ha en toppen dag o se upp så ni inte halkar!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0