Bättre sent än aldrig...

För ett bra tag sedan fick jag en trevlig liten utmaning av käraste Carro jag ska tydligen lista sju intressanta saker om mig själv, finns det så många intressanta saker om mig???
Jag ska ta tag i detta i alla fall och göra ett försök, jag är ju inte den som bangar =)


1. Jag älskar småkakor (kan vara bra för er därute att veta ;)

2. Jag avskyr när folk ringer mig, ingen telefonfobi eller så, tycker bara det är jobbigt,
trist och tidsödande att prata i telefonen...


3. Jag blir lycklig av att shoppa, säger någon att man inte kan shoppa sig lycklig
så vet dom inte vad man ska shoppa ;)

4. Jag tror ofta för lite om mig själv...

5. Har svårt att ta komplimanger men blir lycklig över att få dem...

6. Älskar (precis som Carro och många fler jag känner) Rudolf, Sunes pappa!!

Sune du förstår kvinnor, kvinnor...

7. Jag mår bra och älskar att träna, där trivs jag!



Jaha, nu vet ni lite mer om mig... =)

Dom jag skickar denna utmaning vidare till blir..............................

Sofie
http://sofie.bubbleroom.se/

Johanna
http://lila.bloggplatsen.se/

Ha en underbar dag!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0