14 februari



Hoppas ni alla där ute får en underbar alla hjärtansdag!!!

Själv börjar jag dagen med att tvätta och jobba en sväng.
Men senare blir det bio och mys med god mat ihop med min älskling!
Har fått en super söt Miranda nalle dagen till ära, tänk vad ett litet gosedjur går lätt in i mitt hjärta.
Vill man att jag ska smälta som vax så är det söta gosedjur eller söta saker i allmänhet som är grejen.
Vilket fall så känner jag på mig att detta kommer bli en bra dag.

Igår hade vi en ta det lugnt o mysar dag.
Började dagen med en rask promenad som avslutades i Wadköping där vi köpte färskt bröd till frukost. Sen blev det att plocka och greja lite hemma innan mamma och pappa som va i stan kom över för lunch. Trevlich att ah dom här inte ofta man träffar dom nu för tiden. Vilket fall sen blev dte en myskväll och jag va lite lätt rastlös efter att inte ha gjort typ något på hela dagen, vi spelade kort, låg i soffan o kolla på tv o va allmänt lata. Efter Melodifestivalen rullade vi tidigt mot sängen men där låg vi o kolla på Dum & Dummare, en mycket speciell film måste jag säga, Jim Carry är ju inte riktigt min favorit men men...

Nehej nu ska ja traska ner till tvätten och sedan vidare till lite jobb, sen blir det nog en kortis till mormor innan bion för o ge henne en liten alla hjärtans present =)
Ha det så bra alla fina där ute!!




Min söta nalle som jag fick av Daniel imorse!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0