Vanlig måndag igen...

Jaha då kan man nästan säga att julen är över och det är vanligt igen. I alla fall lite. Tänk hela december går man och väntar på julen, man förbereder för att den ska komma på olika sätt och så poff så är den bara över.
Så mycket jobb för så lite? Eller egentligen är det kanske inte så lite... Ja vilket fall så var det en bra jul iår.

Nu blir det några dagars jobb sedan drar vi upp till Sälen. Det blir mucho spännande, får se om jag har en hel man med mig i bilen hem igen, han ska nämligen åka slalom för första gången på några år. Jag har en känsla av att han kommer tro han är 18 år igen. Haha men det blir nog bra, jag hoppar nog över skidbacken och ger mig på längd, dte känns mer kontrollerat och jag gillar saker jag har kontroll över. Det värsta jag vet är när det går fort och jag inte vet vad jag ska göra om det skulle gå fel eller rätt för den delen. Nepp inget för mig.
Jag ser mest fram emot de mysiga kvällarna i stugan med mjukiskläder och god mat.
Kankke en och annan långpromenad med Bamse i vinterlandskapet. ja det kommer vilket fall bli skönt att komma bort och se något annat ett tag.

Planerar också för en tripp upp till päronen i Sthlm i början av januari. Jag är ledig o mamma är ledig så vad kan då passa bättre? Så nu gäller det att jag sätter fart med mitt arbete så jag verkligen är ledig de där dagarna =)

Nehej undra om jag ska packa ner matlådan och ge mig av mot jobbet då. Blir spännande o se vad man minns sedan i sommras med alla poäng räkningar och allt.
Efter jobbet ska mannen och jag fortsätta en sväng och titta på ringar, hoppas vi hittar några fina.
Sen blir det tjejmiddag (tror på Brasseriet) med Jonna, Karro och Sandra, ska bli super mysigt. Mina bästa vänner samlade, ska försöka få dem att ställa upp på ett fint kort som jag kan sätta upp på väggen nu när vi äntligen har tagit tag i de där korten, har faktiskt sorterat ut några fina kort som det nog blir framkallning på snart!

Nehej ha en underbar dag nu o MÅ BÄST!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0