En lååång toppen dag

Konstigt detta, nu har vi jobbat i snart 30min och inte en kotte har ringt, mysko! Undra om telefonerna verkligen fungerar... Kan bli en lugn dag detta, tur jag tog med mig en pluggbok kanske kan komma igång med mitt PM om dagen ska fortsätat såhär.
Har en lååång jobbdag framför mig, jobbar här på Öbo till 17.00 och efter det ska jag direkt gå och städa trapphus får se om jag orkar 3 eller 4st idag det beror på. Vill heller inte hålla på för sent, känns udda o städa trapphus efter 20... Bättre o ta ett imorgonbitti då istället...

Igår kväll var ja med bästa tjejerna på Brasseriet och vi åt underbart god röding förutom Sandra som åt kyckling. Det va en mycket trevlig kväll, Brasseriet har dock dragit ner på sin service dom är väldigt trevliga men inte så uppmärksamma man får vänta länge och inget fråga om man vill ha kaffe, efterrätt eller ens mer vin. Nja servicen får 3 av 5 men hela kvällen får 5 av 5. Hade ju underbart sällskap =)

Ojoj Nu kom det ett samtal, nästan så man blir förvånad när det ringer haha kanske inte riktigt vanligt i detta yrke ;)

Igår beställde Daniel och jag våra förlovningsringar, vittguld, enkla lite bredare och bulligare med fin kursiv gravyr på insidan. I min ring står det 24/12-10 Daniel och i hans 24/12-10 Alexandra.
Känns fortfarande overkligen och konstigt vuxet men jag är så lycklig! Flyger runt på rosa moln och kan inte sluta tänka på att vi ä förlovade! Vill prata om det hela tiden haha får bita mig i tungan och bubbla på med Daniel så att inte alla runt mig kräks på mitt ringprat. Men på måndag hämtar vi våra ringar så då får ni se bild!


Något sådant vill jag ha som andra ring sedan, finns en där hjärtat och diamanterna är insjunkna i ingen som jag gillar skarpt också. Nu dröjer det ju några år innan vi gifter oss men man kan ju drömma o planera!

Nehej ska se om det har hänt något kul i världen så blir att läsa lite NA =)
Hoppas att ni har en toppen dag!

MÅ BÄST!!

För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
Källa: Nalle Puh - A.A. Milne

Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting
Källa: Nalle Puh - A.A. Milne

Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.
Källa: Nalle Puh - A.A. Milne



Kommentarer
Sofie

Nejnej, bröllop snart! Jag har nämligen börjat träna på sången.. ;)

2010-12-30 @ 22:08:51
alexandra

haha bra sofie!! Känns tryggt o veta ;)

2011-01-03 @ 14:44:34
URL: http://alexandra86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0