Tisdag

Just nu känns det som att livet kanske börjar vända. Kan det vara så att vi här hemma börjar få lite nedförsbacke och det löser sig med lite allt möjligt?? Det vore inte en dag för tidigt om jag ska vara ärlig.
Nu ska jag inte gnälla om att det är o varit synd om oss för det har det verkligen inte varit, men vissa saker har varit tunga o så är dte väl för alla ibland. Men nu verkar dte lätta i alla fall lite och det är ju skönt!

Hade en mycket bra start på veckan av olika anledningar. Hann med att både städa lite trappor och att köra lite spinning med Jonna, hennes syster o hennes systers kille. Och efter det blev det lite extra planka bara för att tuffa till det hela lite. Är lite sugen p åatt köra styrka idag. Men får se om jag orkar ta mig till Njoy eller om jag ska sega o prova träningsdvdn som jag fick med Topphälsa för ett tag sedan.. Den verkar riktigt bra, det är Blossom som gjort den och jag tror jag gillar henne faktiskt.

Nehej nu ska jag ta mig iväg till praktiken, ikväll blir det mer trappor att städa, tänkte hinna förbi o prata med mamma lite och så som sagt träna lite. Men mest längtar jag till min pyjamas, är väldigt trött idag!

Hoppas att ni får en bra dag iaf!!
MÅ BÄST!!




Kommentarer
Mikkelnathalie

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-10-21 @ 09:42:09
URL: http://mikkelnathalie.blog24h.com
Mikkelnathalie

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-10-21 @ 09:42:47
URL: http://mikkelnathalie.blog24h.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0