Party hos födelsedagsbarnet Sandra

Ja igår var det som ni vet Sandras födelsedag och självklart blev det party av det!
Det bjöds på tapas, tårta, bubbel o massa girltalk. 5 tjejer o massa vin kan det bli bättre??
Nej jag tror knappast det, kvällen avslutades i alla fall på Ritz med lite skaka rumpa! Och jag måste erkänna att Ritz har en bra sida och igår visades en av de bästa sidorna, hade riktigt kul!

 Det snöade påväg till Sandra...
 Finaste systrarna Rosén!
 Mumsiga tapas och tårta!





Tack tjejer för en toppen kväll!!!
Och Grattis igen Sandra!


Kommentarer
karolina

Ah!

Onskar att jag kunde varit dar med er! alexandra den dar klanningen ger mig flashbacks :) LOVE IT!

And I LOVE U!

2010-12-05 @ 18:17:17
Alexandra

Ja du va saknad som vanligt! Men snart kommer du hem.. Hahah ja ja hitta den långt inne i garderoben, älskar den fortfarande =) And I love u!!

2010-12-05 @ 18:26:12
URL: http://alexandra86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0