Mysdag delux

Sitter här med ett fruktansvärt stort problem!
Vad ska jag ha på mig idag???

Hade nyss svarta jeans o en brun tröja, nu har jag blå jeans och en blå o vitrandig tröja.. Men jag är inte säker på om jag trivs i något av det... Kanske vill jag ha kjol på mig istället??
Detta är väldigt viktigt att man trivs i sina kläder så det inte förstör dagen när man ska ha en sådan toppen dag som jag ska ha idag =)

Ska snart dra mig iväg hem till Emma o Alma för att äta frukost, först åka förbi o se om något bageri är öppet så jag kan köpa med lite gott bröd. Senare blir det en tur med Sofie till M-berg och det sista julklapps shoppingen, ja ja sa att jag var klar men jag har Daniel kvar annars är jag klar.
Och där har vi ett annat i-lands problem. Inte Daniel men vad jag ska köpa till honom... Inte lätt detta!

Dagen kommer avslutas med ett spinningpass känns riktigt bra detta =)

Nehej undra om jag ska ta en tur in i garderoben igen o se vad jag kan hitta innan jag ger mig iväg... =) 
Blir nog så...

Ha en toppen dag! 
MÅ BÄST! 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0