Julfiffel o julafton

I torsdags var det julstök här hemma hela dagen lång som sagt gick bra för Bamse och mig, vi fick allt gjort och bra blev det också. Bamse åt bara upp en rulle julpapper annars gick det finfint!




Julafton blev toppen, bästa på länge!
Av olika anledningar såklart... Men vi hade en så lugn och skön dag bara njöt hela dagen.
Jag vaknade av mig själv och va pigg som en mört kl strax efter 7. Så vi började med att lugnt dela ut julklappar till varandra och efter det väckte vi Bamse o han fick öppna sitt paket under granen. Vi gjorde oss iordning och traskade sedan iväg till mamma o pappa för frukost och mer julklappar.
Sen tog vi en lunch sväng ut till Daniels föräldrar i Odensbacken, blev massa mat och massa julklappar.
Under Kalle åkte vi hem till stan igen och direkt till min syster och hela familjen som var där. Och såklart, där blev det mer mat. Tror jag åt konstant hela dagen haha kändes så iaf =)
Hämtade mormor hos min moster strax före 7 och när vi kom tillbaka kom tomten och sedan var vi i full fart med julklappar igen...

Jag kan bara säga en sak, min bästa julklapp som gör mig så fantastiskt lycklig är den jag fick av Daniel.
Vi är nu mera FÖRLOVADE!!!! Känns overkligt men UNDERBART!!!! Lyckligare tjej än mig får ni leta länge efter kan jag lova er! =)


Julafton i Odensbacken

Julafton i Almby





Hoppas ni hade en lika bra julafton som vi!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0