Härliga kommentarer

Ibland kommer det kommentarer som gör att man inte kan sluta skratta eller bara blir helt varm i kroppen. Det är så härligt att veta att man har sådana härliga människor runt sig som ger sådan god energi.

Från: Emma, Johan och Alma (Rubriken på mitt blogginlägg var "man till salu").
Haha jag sa till johan vad du hade för för rubrik, o han sa "ja men säg att du vill ha honom!" och då undrade jag varför jag skulle vilja ha daniel när jag har johan men då sa han "jo men han kan ju få bo här tillsammans med oss, det vore ju kul!" haha skönt att jag hittat en så smart pappa till mitt barn!

(Skönt att veta att någon vill ha honom, haha)


Från: Daniel och Johan (Vi spelar frågespel, frågan är hur lång kjolen skulle vara 1946 enligt modeskaparna).
Daniel tittar allvarligt på Johan och säger
-kjol det är det där som börjar vid midjan och går ner o klänning det är det som går hela vägen va?
Johan svarar lika allvarligt
-Ja precis, o på 40-talet borde det varit kort som fan!

Från: Carro
En helt vanlig måndagkväll får jag sms från Carro, egentligen inget ovanligt men innehållet får man inte varje dag
"Vet du? Jag tycker så otroligt mycket om dig <3"
Kan man få annat än en bra dag efter det smset???



Och allt detta har hänt under loppet av några dagar bara, det är väl för härligt??
Roligt och hjärtevärmande, det får själen att må bra=)
Tack mina fina!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0