Hallon och blåbär

Detta är en härlig dag!
Började dagen med att sova till 8 och sedan ligga och dra mig, kollade på gamla kort i mobilen. En bra start på dagen. Traskade upp och sa hej då till min man som åkte till jobbet (bara det gör dagen härlig!).
Så nu sitter jag här, har nyss duschat och ätit fil med hallon o blåbärssmak (dock inte samtidigt). Så nu sitter jag o fryser klurar på o göra lite te innan jag om ca 1 timme ska möta Linn och GÅ till skolan i detta ruskväder.
Sen blir det till att städa trapphus, hämta min Bamse Bebis som ska bo här några dagar och senare ikväll är dag för bästa boxpasset på hela veckan!
Och absolut inget nepp inget kan få bort mitt leende idag, är så glad av olika anledningar så det blir nog till o med trevligt att gå i snöyret till och från skolan =)

Och så är ju min Karro hemma nu också så bara det blir man ju glad av!



Detta är ett underbar kort som inte är direkt från igår.
Men det är mina tre bästa och dom kan ingen ta ifrån mig!!



Kommentarer
karolina

Haha, sitter med ett stort leende pa lapparna! Men vart sjutton hittade du den dar bilden? Jag ska till lakaren imorgon, ska jag komma forbi efter det?



2010-12-16 @ 12:22:17
Alexandra

Hahah jag har allt mina gömmor ;) ABSOLUT!!! Vilken tid blir det ungefär?? Hur kan man nå dig???

2010-12-16 @ 15:47:54
URL: http://alexandra86.blogg.se/
Jonna

Herregud, snygg frilla på mig där

2010-12-17 @ 12:37:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0