GOTT NYTT ÅR!

Jaha även denna dag rusade förbi och det har minst sagt varit en händelserik dag. Fullt upp från första stund...
Började dagen strax före 8... Hunnit med att tvätta, lämna Aurora i Almby, städa trapphus på Sturegatan, tvätta lite mer, baka bröd, fika med Anna, Lunchatt och shoppat med Karin, hälsat på mormor, hämta skidor i Almby, städat trapphus här hemma och så packat och ätit kvällsmat. Det gäller att vara effektiv sörrni! =)

Idag har jag också hämtat våra ringar, de är sååå fina!
Daniels är lite stor dock, får se om vi gå dit och gör den mindre, han får känna av i helgen hur det känns.
Min känns toppen i alla fall och den är så fin, perfekt kan man också kalla den ;)

Nehej nu ska jag bege mig mot sängen så jag orkar upp imorgon. Det är ju några timmars bilresa innan vi är i Sälen vilket är vårt mål för morgondagen. Har lite att fixa med innan vi åker också så bra o komma upp i tid =)

Hoppas ni får ett GOTT NYTT ÅR!!!
Vi ses och hörs nästa år, konstigt det känns att säga så haha
Återkommer nästa år när vi är hemma från Sälen =)
MÅ BÄST!





Kommentarer
Carro

Visa bild på ringarna då :))

2011-01-03 @ 17:09:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0