Frihet

Tisdag och det är snart dags att traska iväg till skolan. Linn och jag ska vara hurtiga och promenera till universitete, det är bra för mina ben som är lagom sega efter gårdagens toppen spinningpass. Attan va ja blev taggad på att träna, önskar jag hade mer tid så ja bara kunde träna och köra stenhårt!!

Men nu taggar Jonna och jag för ett toppen box pass på torsdag och hoppas få till lite gym på onsdag =) Blir nog bra det här. Ska få in lite jobb o massa plugg också. Tur det snart är jul för jag behöver lite ledigt!
Insåg igår att jag har varit ledig ca 1 vecka på 1år, det är sådär i mina öron... Jobbade som bara tusan förra julen och i stort hela sommaren. Så ja lite ledigt vore toppen. Men det kommer det med. Nu ska ja piffa till mig och gå iväg. Efter skolan blir det jobb...

Just ja... Vet ni va vi gjorde i Sthlm i lördags???
Jo serrni vi hämtade vår nya pärla, en Volvo v50 som nu är bara våran (okej liiite bankens men mest våran ;).
Känns konstigt, coolt och ballt att ha en ny vuxenbil.
Nu kan vi åka vart vi vill när vi vill!! Det är frihet det!



 MÅ BÄST!!



Kommentarer
Carro

Guuud vad kul =) EFG med :) Jag tror han vill åka till Tranås en lite sväng minsann!

2010-12-14 @ 19:13:38
Maria H

Å jag och Therese som spånade på lunchen idag om det kanske var flytt på gång mot huvudstaden :) så var det bara en ny fin bil (tur för oss)!!! :)

2010-12-14 @ 19:59:08
Alexandra

Hahah nja än flyttar vi inte men man vet ju aldrig ;)

haha ja Carro han kanske vill hälsa på i sina hemtrakter man vet ju aldrig ;) Bjuds det på kaffe då??

2010-12-16 @ 09:49:51
URL: http://alexandra86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0