Farlig fredag

I fredags gjorde jag något mycket farligt...

Fredagen var först och främst sista dagen på praktiken, det känns trist och skönt på samma gång. Trist att lämna alla härliga barn och lärare trivts otroligt bra. Men skönt att vara tillbaka på banan med sitt pluggande igen. Det är underskattat vad stressande det är att jobba heltid på en skola och ha plggandet i nacken hela tiden. Undra hur universitetet tänkte när de la upp den planen, troligtvis inte alls som vanligt...

Fick i alla fall massa underbara teckningar av barnen och lovade att komma och hälsa på dem snart igen. De är för söta! Blev på något vänster fotomodell en sväng där så alla helt plötsligt stog med var sin kamera och ville ha kort på mig och sig ihop eller bara på mig, haha
Ja man slutar aldrig att förvånas, hoppas jag får komma tillbaka som vikarie eller liknande.

Men det farliga jag gjorde var på eftermiddagen, jag hälsade nämligen på Linda, inte för att Linda är farlig nej då inte alls men hon har ju skaffat sig en liten Alma en plutte snutte söt liten hundvalp på 9 veckor. DET MINA VÄNNER ÄR FARLIGT speciellt för en som älskar hundar.

  

Skojar ni så söt hon är! Kunde inte låta bli henne haha blir nog till att dit o gosa snart igen =)


MÅ BÄST!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0