En helt vanlig torsdag

Japp på va det och allt gick i lås, på lördag drar vi!!! =)
Ska bli spännande, lovar o berätta vad det är som händer på lördag.. Men inte förens efter dte hänt ;)

Idag är en fullskriven dag. Praktik om en liten stund. Ska börja morgonen i en 4a jag aldrig varit i och starta upp dem för dagen. Och eftermiddagen kommer jag spendera i en årskurs 6a, blir trevligt hoppas jag =)
Efter det iväg till mitt hat och ta cellprover, usch har ångest för det, avskyr det verkligen. Men dte måste ju verkligen göras, kan ju hoppas det ser bättre ut i alla fall så det dröjer läääänge innan jag ska dit igen, detta med var 3e månad känns sådär... Kvällen kommer att bli topp sen! Ska iväg på bästa passet på hela veckan, box 75min med Jonna. Har längtat hela veckan ska verkligen köra järnet, taggat hela veckan nu!
Ska bli skönt med lite redig träningsvärk...
Sen måste jag hem och baka muffins för imorgon är det sista dagen på praktiken. Måste ha något att bjuda alla härliga barn och lärare på. Har ju trivts mycket mycket bra. Och önskar jag får komma till dom o vikariera då o då. Så med andra or vet jag vad jag ska göra idag och ikväll...

Nehej packa väskan och ner o skrapa rutorna kanske. Klurar på o åka förbi ica o köpa lite pepparkakor för o muntra upp 6orna lite. Får se hur jag gör...

Ha en toppen dag!!!
MÅ BÄST



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0