En dag på stan

Idag har vi julat till det ordentligt!
Dagen började knasigt med att båda Daniel och jag vaknade klarvakna o inte kunde somna om redan 5.30, nödvändigt en lördag? Jaja Daniel gick upp men jag beslutade att jag nog skulle kunna somna igen. Och japp efter att ha vridit o vändit på mig i över 1 timme måste ja ha somnat för ca 8.30 kom Daniel in o väckte mig =)

Vi har spenderat större delen av dagen på stan där vi har shoppat de sista julklapparna. Och jag hittade en julklapp till mig själv, typiskt ;)
Men det är en behövlig julklapp som jag nog kommer ha mycket nytta av!
Ett par av dessa snyggingar blev det, tanken var att köpa ett par med kort skaft men dessa blev jag kär i!


När vi kom hem har vi klätt granen, och jag har gjort både knäck och marknadsnougat och en paj till kvällen. Och kvällen kommer spenderas med Herr Arvidsson och Fröken Andersson kommer bli en toppen mysig kväll, vi får se vad vi hittar på för kul förutom att äta massa gott o prata om livet viktiga ting!

Nehej kanske ska hoppa ur mjukisbyxan och styra upp lite här hemma...


MÅ BÄST!!!
Och ha en toppen kväll!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0