26e, vi tar tag i det...

Idag började vi också med att ha en slapp dag men som vanligt så gick det inget vidare för mig.
Drog istället med mig min man upp på stan så strosa vi runt och tittade på förlovningsringar. Det är mycket svårare än vad man kan tro att hitta ringar. Men vi tror att vi vet vad vi vill ha nu i alla fall.

Vittguld visste vi/jag redan tidigare. Det blir nog ganska enkla ringar inget fibbel på dem, något bredare och lite rundade kanter. Blir fint! Vi ska titta vidare imorgon och förhoppningsvis beställa =)


Sandra kom sedan med den fantastiska planen att vi skulle gå och träna!
Så vi sprang en sväng på löpbandet och sedan gymmade vi. Så skönt. Tack Sandra! Hade aldrig kommit iväg utan dig =) Det är så mycket roligare att träna ihop.

Har lovat min man att vi ska äta pizza ikväll så om ca 1 timme så blir det väl till att beställa och så ska vi titta efter lite kort har vi tänkt oss. Vi ska äntligen försöka ta tag i vår vägg i hallen.
När vi flyttade in köpte vi ett gäng vita ramar som vi tänkte sätta upp i hallen med fina kort på nära o kära. Men så är det det där med att få tummen ur. Det tar ett tag men nu är vi på gång =)
Är sugen på att göra flertalet av korten svartvita, tycker det är riktigt snyggt.

Nehej undra om man ska hoppa in i duschen en sväng =)
Hoppas ni får en toppen kväll, dags att börja ladda inför jobb imorgon!!
Hejja hejja Öbo imorgon ses vi igen!

MÅ BÄST!!


Kanske något i denna stil.. =)



Kommentarer
eve

ringarna ser ut som att vara något i alex smak :)

2010-12-27 @ 19:31:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0