25 dec

Jag vet inte om det är någon mer än jag men jag kan ALDRIG lära mig vilken dag som är juldagen, annandagen o allt vad det heter... Fattart bara inte... Men datum är jag en hejjare på ;)
Daniel beslutade att vår 25e december skulle vara vilodag, vi skulle ha en hemma dag bara mysa o kanske max ta en promenad. När klockan slog 11 började det klia i kroppen på mig, ja klara att slappa till strax efter 11 sen gick det helt enkelt inte.

Vi satte oss o tittade på lite förlovningsringar på nätet istället fick med mig mannen på en promenad till mormor där satt vi o prata en stund innan vi gav oss hem igen och gav det där med slappdag en chans till haha.
Ja kan verkligen inte. Tur att det kom lite folk på kvällen så jag fick lite underhållning ;)

Elin och hennes Rasmus, Hanna, Jens, Karro, Sandra och Jonna tittade förbi en sväng på lite vin/öl.
Männen hittade Xbox medan vi tjejer pratade av oss i köket och skålade i skumpa som Jonna, Sandra o Karro hade med sig. De fick strax före veta om vår förlovning så det blev fira o skåla av hihi.

Fanns tankar om att gå ut men nää vi hade så mysigt i köket hos oss så vi kom aldrig längre än så och det är jag glad över.

 
  Hanna blev lite besviken på knäcken ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0