1 december

Helt sjukt, idag är det första dagen på julmånaden och på årets sista månad... Vart i tusan tog tiden vägen?? Vad hände med hösten?? O sommaren?? Jag hinner inte riktigt med...
O bara ca 3 veckor kvar till julafton. Allt detta händer på gott och ont. Skönt ibland att tidne går fort men många stunder skulle jag vilja stanna upp tiden och bara njuta av tillvaron.

Dagen kommer vad jag vet bjuda på praktik, hoppas få lite träningslust och så blir det en fika med bästa Linn för att uppdatera varandra om våra liv o dylikt. Kanske gnälla lite om skolan också ;)
Hur ska jag klara mig när hon flyttar??? Skolan kommer inte bli sig lik, men hoppas på att den blir lika rolig.

Nehej nu ska jag styra ner lite träningskläder i väskan och sedan traska mot praktiken. Jo traska, jag har beslutat att jag ska gå idag trotts att det är ca -15 grader ute. Smidigast så efter praktiken. Men nu måste jag sätta fart!

MÅ BÄST!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0