Tillbaka till verkligeheten

I måndags var verkligheten ikapp igen, dags för jobb både för mig och Daniel.
Jag jobbade dock bara till 13 sedan blev det lunch och plugg med Anna och efter det träning med syster.
I tisdags var det samma sak, jobb till 13 sedan lunch på Bibilioteket, mitt nya häng och sedan blev det plugg och snack med Hanna och efter det kolla vi in en lgh som vi får se hur dte går med. Mamma tittade förbi på kvällen för att äta lite paj och hjälpa mig att klippa av gardinerna jag satt upp i köket.

Idag onsdag började dagen riktigt illa, blev förbannad på det jävla Universitetet vi har här i stan, dom blir bara ruttnare för varje dag som går... Vilket fall tror jag allt löst sig och jag har städat massa trapphus dagen till ära.
Nu blir dte lite plugg innan jag ska bege mig till Gröna Grodan och möta upp Elvira där för ännu mer plugg. Blir bra detta sörrni!

Vad tror ni?? Jag är nöjd, är ni?? =)



Nehej ta tag i verkligheten, MÅ BÄST!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0