Myggan Hubert

Efter vår underbara helg på landet så ser jag hemsk ut på benen igen, är full av myggbätt som kliar hemskt mycket. Tror jag blivit allergisk eller något, stora läskiga kliande bölder har funnits på mina ben nästan hela sommaren så fort jag visar mig ute på kvällen kommer dom. Myggorna dras till mig, Daniel bara skrattar åt mig, han kan gå och skrapa bort massor från mig medan han inte har någon hos sig... Varför är det så här?? Jag hatar myggor!

Idag är jag väldans hungrig det värsta med det är att jag inte har någon lunch med mig idag för jag tänkte städa ett trapphus på lunchen. Men har med mig någon form av måltidsersättningsbar, vet inte riktigt hur den ska hjälpa mig men så är det ibland, har med mig en macka till eftermiddagen också så jag ska väl överleva hoppas jag =) 

Nehej annars händer det inte mycket mer just nu. Min underbara klänning som jag klickade hem i fredags har tydligen kommit hem idag så jag längtar hem nu!! 

Vi letar efter resa till värmen nästa vecka men det verkar bara vara vi som inte hittar någon tyvärr!! Får se vad det blir för oss istället. Just nu vill jag bara krypa ner i min säng och snuffsa på min kudde. Men någon liten weekend drar vi nog iväg på i alla fall.

Nehej ta hand om er alla där ute, nu rä det starx dags för min målitidsersättningsbar ;) hehe
MÅ BÄST!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0