Modemet lever!!

I lördags gick vårt modem sönder...
Tur som en tok, Daniel ringde i söndags till ComHem och vi hade 1månad kvar på garantin annars hade vi fått betala det själva. Hur tur va inte det?? Det är sådant som Aldrig händer, men jo nu hände de!

Vilket fall häromdagen fick vi internet tillbaka och vi kan börja leva igen ;)

Därav min dåliga uppdatering men jag ska försöka uppdatera er lite om vad som hänt i livet sedan sista...

(Lördagen var så händelserik så den får ett eget inlägg...)

I söndags fick jag spel. Tvättade, jobbade, städade hemma, va hos mormor, handlade, lagade mat och ja ja vet inte allt jag gjorde men nöjd med mig själv var jag när dagen var slut och jag förtjänade att sitta i soffan.
måndag och tisdag blev det plugg för fulla muggar lite träning och sedan fångarna på fortet och time out på kvällstid =) Onsdagen var monsterdagen...
Tenta 8-13, jobba 13-17, nästa jobb 17.15-18-30 sedan combat med Sandra 19,30-20,30... Hur fick jag ihop den dagen?? Skapligt slut kan jag lova.. haha
Torsdagen blev det jobb 8-17 och sedan nästa jobb 17.15-19.. Sen blev det mys i soffan...

Dagen till ära är det jobb 8-17 sedan planerar jag en liiiiten sväng på stan och efter det blir det MYS och vin med min Sandra!!! Längtar sååå, behöver verkligen vin och bara häng med tjejer va föör längesedan.
Vi ska senare möta upp Dolly för att ta en sväng till Ritz och hänga med Orup ;)
Blir bra detta vill jag lova....

Nehej nu ta tag i lite jobb..
Återkommer med mer uppdatering =)

MÅ BÄST!!!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0