Lördag

Idag gick jag upp nästan när klockan ringde låg bara kvar en timme, mm undra hur jag ska kunna börja verkligheten när den är ikapp mig igen?? Nästa vecka ska jag gå upp tidigt varje dag! Kanske...

Idag laddar jag för bio med småbarnen och Maria det blir shrek när alla andra står och vinkar till kungen och sen blir det hämtmat och kvällsmys med hela bunten. Kan bli en bra lördag det. Daniel är på svensexa idag så det gäller att passa på. Men först blir det en sväng på stan med Johanna och sedan fika med Sandra och Johanna.
Ladda batterierna lördag kan man kalla det.

Men nu in i duschen och svira om lite. =)



Min favvo är helt klart Åsnan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0