kläder - självförtroende

Har ni tänkt på hur kläder kan förändrar ens självförtroende?

Igår på jobbet hade jag på mig svarta tajts, converse, svart jeanskjol, lila linne och en svart lite större tröja. Egentligen ganska vanliga kläder som många är vana att se mig i. Men trotts det så kände jag mig hemskt skabbig och obekväm hela dagen, delvis för att tajtsen av någon anledning hela tiden drog upp sig så det glipade mellan skorna och tajtsen..

Idag kör jag på jeans, svart linne och en grå lite längre kofta och allt känns så mycket bättre idag..
Konstigt det där är, hur trygghet och självförtroende delvis sitter i kläderna..

För tillfället är jag inne i en jeans period, vilket är konstigt då jag inte använt jeans på flera år, eller okej dte var att ta i självklart har jag då och då tryckt på mig ett par jenas men det är mest för att..
Nu trivs jag i det igen. Jag har alltid varit en jeanstjej förr, förr var jag stolt dom få gånger jag hade kjol eller klänning nu är det vardag och jag är snarare stolt över att ha jeans på mig.. haha! Tänk hur man förändras..

På tal om det, undra vad jag ska ha på mig ikväll??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0