Härlig semester

Ojoj ja vet dte är nästan en vecka sedadan vi kom hem och jag har varit lat och inte bloggat något, eller okej egentligen kom vi helt hem i söndags så till mitt försvar, bara några dagar.. Egenligen har jag inte latat mig alls om jag får säga det själv, men dte kan vi prata om i ett annat inlägg.
Vi hade i alla fall en toppen kryssning till Tallin, vissa kan tänka vilken trist sommar semester, vad B att åka dit men NEJ!! Vi hade det super mysigt och kunde lyxa till det precis som vi ville.
Bjuder på lite bilder ist för massa text...

  
   

Efter Tallin styrde vi ut oss på landet och hade en mysig helg där med, besök av Daniels föräldrar, kräftskiva, fiske, jogging, grillning och allmänt mys =)

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0