Veckan

Vad har hänt denna blogglösa vecka??

I onsdags pluggade jag massa, va i skolan, Tränade lite sombat och sedan blev det en sväng hem till Jonna för mat o mys i soffan, dit kom även Fredrik o Mattias för o kolla på Idol o äta såklart! Vi lever väl för o äta?? ;)

I torsdags hade jag så fullt upp, det va nog lättare o säga vad jag inte gjorde den dagen känns det som...

Vaknade 8.45
Gick ut o sprang ca 35min
Duschade o åt frukost
Pluggade till kl 12.00
Åkte o städade två trapphus
Handlade lite mat
Hämtade Bamse vid ca 14.00
Lagade lunch
Träffade plugg-gruppen på MSN vid 14.30 för o fixa sista frågan.
Pratade lite med Daniel när han kom hem vid 16.00
Åkte o hämtade böcker o tanka bilen
Hämtade Ebba ca 16.25
Gick ut med Bamse
Va i lekparken men Ebba
Började tvätta vid 18.00
Gick till Mamma o pappa vid ca 19.15
Lagade mat o fixade tvätten resten av kvällen...

Sedan va ja så sjukt trött att jag inte ens orkade röra på mig, stressen växte i mig o jag ville bara krypa ner i sängen o aldrig lämna den igen.
Men icke...
Idag har schemat varit nästan lika fullt!

vaknade 6.30
Fixade o donade o va i skolan vid 8.00
Hade seminarium till 11.00
Mötte en tjej o köpte blöcker av henne 11.30
Afro med Fredrik 12.00
Stan o köpa present till pappa o lite annat smått
sedan till mormor o träffa mamma där vid 14.00
Hem o nu träffa Emma vid 17.00

Nej men detta blev ju en relativt lugn dag måste jag säga =)

Vilket fall så går veckan mot sitt slut o det är helg nu.
Från o ha verkat bli en partyhelg så verkar dte nu bli en av de lugnaste helgerna på mycket mycket länge.
På gott o ont säger jag om detta. Har en hel del jag behlver plugga nu i helgen så kan vara bra det med =)

Nehej nu ska ja inte låta Emma vänta på mig!
Ha en bra kväll o kom ihåg!


"Ordning o reda, lådvin på fredag... ;)!"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0