Vaken nu??

nej jag är inte vaken, men jag är duschade, har kläder o smink på mig, väskan är snart packad o frukost ligger i magen och jag är redo o åka till skolan snart.
Men nej jag är verkligen inte vaken, hatar skolan såhär tidigt... =(

Speciellt när man ska iväg på en 4 timmar lång föreläsning om skoljuridik, o när man sen ska hem o läsa ca 200 sidor i ämnet också... Suck! 
Inte lätt o vara jag ibland, men igår kväll ringde min VFU skola, ska vara i en annan klass vilket jag tycker känns väldigt bra. Inte för att jag nog inte skulle trivas med den andra klassen men en klass 1 ihop med en tjej som jag gick på gymnasiet ihop med, det kan nog bli trevligt tror jag... =) 

Nehej iväg i kylan till skolan (nyss var det 2.8+ på tempraturen hutter utter!!) 

Okej jag hoppas jag hör fel, annars dammsuger någon av våra grannar, känns ju sådär så här tidigt! 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0