Vad händer?

Jag har inget o blogga om!!!
Det händer inget spännande inte ens något ospännande i mitt liv just nu.
Jag pluggar pluggar pluggar tränar tränar tränar o sover o äter.
Okej igår va vi ju på bugg igen, o ihår va det riktigt roligt, tiden bara flög iväg!
Vi fick lära oss två snurrar varav den ena var en "tur" hehe vi kommer bli sådana proffs.

Så roligt o se Daniel, han är såå koncentrerad, gulligt gulligt!

Ikväll ska ja iväg o Crosstraina i Karlslund igen o efter det ska vi kolla på en lägenhet på Trädgårdsgatan.
Jag både hoppas och inte hoppas på den, lite gräns till dyr egentligen o risken finns att det blir bud på den o då vill jag inte bli för kär i den när vi inte kan hänga med så länge...
Men men är dte meningen att vi ska bo där så blir det troligen så.

Nehej nu ska ja in o läsa Dewey, utbildningsfilosofen, som jag har längtat!!!! ;)



Hur söt är han inte min lilla älskling??
Tycker nästan lite synd om honom när syster trycker ner honom i korgen... hihi



Kommentarer
Maria

Ja, lite synd om honom kanske :) fast gulligt!

2009-09-15 @ 20:42:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0