Tandtråd is the shit

Helt sjukt!!!
Sandra kommer bli världens bästa tandhyginist (stavas det så??).

Har haft ont i mitt tandkött i snart 2 veckor, smsar o klagar för Sandra, vad har man annars vänner till?? ;)
Hon säger att jag måste använda tandtråd, vet att hon har sagt det förut, men hallå det är inget för mig ju...
Men men efter två veckors ont ont i tandköttet när jag borstar så ger jag väl det en chans.

Sagt och gjort, igår köpte jag tandtråd och invigde den igår kväll...

Gissa vad???????

Nu på morgonen när jag borstade så gjorde dte inte det minsta ont!!!
Kan det vara tack vare tråden?? Måste nästan vara det... I happy happy happy!!!!
Så från och med nu ska ja skälla på alla som inte använder tandtråd och jag ska bli en flitig användare... =)

Tack världens bästa Sandra!!!!!

denna använder jag!!



Kommentarer
Sandra

Hahah vad bra!!

2009-09-30 @ 08:59:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0