Shopping, fixing o partying

Det blir inte alltid osm man tänkt sig.. Men nästan...
Trotts att tanken inte alls var den så blev det shopping för Jonna och mig igår, och vi båda köpte oss riktigt heta skor, varför finns dna?? Dom har sjukt snygga skor, farligt farligt...

 
Jonnas                        Mina

Vilket förändrade tanken för outfits inför kvällen men måste säga att det få som va så sexiga som vi fyra tjejer igår kväll ;)

Partykvällen började oväntat redan hos mig, Jonna hade med sig en rosa skumpa som start på kvällen..

När vi väl fått till det sista av piffningen tog vi cyklarna hem till Dolly o hennes super duper söta lilla vovve cleo, me like!! Lite senare dök marianne upp och kvällen blev som vanligt med mina vänner coh vänners vänner toppen trevlig. Tjejprat så det gnistrade rosa om det!
Kvällen fortsatte och slutade på Strömpis som var fullt och mycket roligt som vanligt...
Bilderna talar för sig själva...

  
  
  
  

Nej nu får det nog bli lugnt ett tag tror jag...
Eller just tror jag lovade Kåren på fredag i ett svagt ögonblick???
Bara o ladda om ;)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0