Mys med bio o restaurang

Eftersom fredagkvällen blev ganska lugnt trotts en sväng till Ritz så var jag pigg i lördags.
Drog iväg relativt tidigt för o städa en drös med trappor, gick en sväng till mormor o mös för att sedan åka hem o göra mig iordning. Som jag sagt tidigare skulle Daniel o jag ha myskväll igår och det hade vi verkligen.
Gick o såg The Ugly truth o köpte godis, läsk o varma chips, muma!
Filmen var mycket mycket bra både rolig o mysig o pinsam, vi gilla den verkligen så har ni inte sett gå o se den!!
Efter filmen hamnade vi på Paco´s, helt okej mat men som mamma sa, "det spelar ingen roll vart man äter saken är den att man går ut o äter o har det mysigt!" (Bra sagt mamma!).
En toppen kväll hade vi, slutade med att vi låg i sängen o mös o kollade på mera film.


Hon är så snygg!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0