Lyckligast i stan??!!

Blev väckt ca 8.30 av Daniel idag... Blev först liiiite bitter för att han väckte mig.
Visade sig att han hade gjort frukost på sängen till mig... Så som jag brukar få när jag fyller:

* te
* 2 smörgåsar
* Något gott (oftast bulle men idag chokladboll)
* och en flagga (viktigt)

På brickan låg också en liten lapp med en cykel ritad på??

IDAG HAR JAG FÅTT EN FÖRTIDIG FÖDELSEDAGSPRESENT!!!!
EN NY CYKEL!!!!!

Har jag inte den underbaraste mannen i heeela världen så säg!!!!

En helt ny svart Monark cykel som är bara min min min min min min min!!!!!



Han bor fortfarande i affären men han är betalt o klar och har mitt namn på sig så i veckan ska vi gå o hämta honom!!!! Jag är sååååååå lycklig!!!!
Kommer stråla hela dagen o inte kunna koncentrera mig på något!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0