Let´s party

I lördags var det som sagt dags igen, party med dom fantastiska Jonna o Dolly, vi har gjort staden osäker ofta på sista tiden. Denna lördag börja dock annorlunda, vi möttes här hos mig för den sista tillpiffningen, vilken skulle vara för mig o locka håret men icke sa nicke, mitt hår sa nej ja vill vara rakt idag.
Gick med spolar i ca 1tim, inte inärheten av en lock, prockade med min tång, en liten skruv i toppen, lockade med Jonnas nya tång, inte inärheten av volym än. Så jaja, håret var vilket fall rakt.

Pappa hämtade oss ca 19.15 o då bar det av mot Kumla, eller ja tillomed utanför Kumla, så långt på landet man kan komma nästan. Där bor Adis o Marie i sitt mysiga hus o där var det fest.
Det var trevligt med lite nytt folk, men vid 23 tiden kom snälla Petra o Sebbe o hämtade oss för då var dte dags för ett besök på Strömpan!!
Mötte Fredrik o Mattias där o lite annat kännt folk, men den kvällen tror jag vi lämnar till historien, det var en ev de mest udda kvällar jag varit med om... Hmmm, ja dte är nog lika bra, kort är bättre!!

  
 

Svart vitt "is the shit!" o sen säger vi inte mer om kvällen... haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0