Händer

Igår var jag o hämtade min nya svarta cykel! Blixten...
(För er som undrar så har Sixten gått i lite halvtidspension ;)

Blixten o jag åkte provturen till skolan o tyst o fort tog vi oss fram som en panter, hihi
Den är underbar o cykla på, lite ångest har jag för o lämna Sixten men han är trött.

Träffade gruppen igår o när vi sågs såg alla ut som frågetcken men efter en stunds diskuterande om det hela så tändes det ett par lampor o jag hoppas att dessa lampor kan få förbli tända, det skulle kännas skönt.
Utblidnings filosofi är inte det lättaste måste jag säga.

Senare blev det ett pass med sombat med Jonna o sedan trampade vi till Tegelgatan o Fredrik där han bjöd på laxpasta o plommonkompott o glass, det är lyx en vanlig onsdag!


Men nehej nu är dte nog dags o ta sig till skolan, vantar o jacka på, tempen visade 8.8+ det är inte mycket ni.
Ni är hösten verkligen påväg, huva. Men sålänge vi har så fina dagar som nu så är den välkommen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0