Gjort, gör o borde göra



Ser ni min svarta skönhet??? O brevid står Daniels gröna kusin... ;)
Okej nu ska ja sluta skriva om min cykle detta va nog det sista ni hörde o såg av/om den på iaf ett par dagar ;)



Igår var "Alexandra´s städ service" ute o åkte, fick även veta igår att jag ska utöka min verksamhet, från 6 trapphus till 14 st trapphus, det blir lite bra extra shopping...!!
Eller som Jonna sa, det blir några extra drinkar på krogen, haha


Tänkte först ha sovmorgon o lugn dag idag, men nej det blev upp med tuppen kl 8 (min tupp sover lite längre än vissa andras...) för o tvätta. Sen raskt iväg o träffa Jonna o Fredrik för ett spinningpass.
Fick även tid till lite shopping o lunch med mamma. Köpte kjol på Sisters som jag sk ha imorgon o mamma bjöd på lunch på Bredbar, mumsig laxlasagne.
När jag kom hem fick jag en toppen plan, vi åker o handlar nu kl 15 istället för ikväll när alla andra ska handla på Willy´s. Kalas Alexandra... Kruxet med det var bara det att tydligen hade alla andra tänkt så också, det va inte alls mindre folk nästan mer än om man skulle vart där vid 17/18 tiden... suck, varför tänker jag alltid som alla andra??? Jaja, ca 800kr fick Willys av oss i dag i alla fall, fy fasen va drygt det är o handla, "det kostar pengar Mats!!" hehe



En liten glimt av kjolen jag köpte, vet att Jonna är såå nyfiken, men näpp det ska bli en överraskning imorgon... haha fånig jag är... ;) Ser nästan ut som det är lila ränder men det är röda...
Lovar o lägga upp en bättre bild imorgon.

Nehej dags o läsa lite Vetenskaps teori för nybörjare, så man är värd o mysa i soffan med lite vin o min nya tidning sen, ikväll blir det en lugn kväll, uppladdning inför imorgon.
Tacos o film står på menyn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0