Fredag

Fredag är nog den bästa dagen på hela veckan, eller egentligen är torsdag eftermiddag det bästa på hela veckan. Fredag är så mysig alla är glada o längtar så till helgen, ja det står mellan torsdag eftermiddag och fredag vilket som är bäst.
Idag har jag vilet fall varit super duktigt såhär långt, fick upp redan strax efter 7 imorse, åt frukost och åkte iväg på en "städa trappor turné", skönt att ha några trapphus gjorda, bara några kvar nu men de tar ja i helgen.

Just nu sitter jag med en mumsig lunch framför mig, bestående av egengjort potatismos, grönsaksbiffar och broccoli, gandka nyttigt måste jag säga också!
Ska snart ta o packa ner datorn o traska iväg ca ett kvarter bort, där bor Sofie... Ska spana in hennes nya frilla och så ska vi förhoppningsvis skriva klart vårt arbete.
Är sugen på kaffe men dte får nog blir när jag kommer hem =)

Ikväll ska Karin o jag dricka lite vin här hos mig o sedan ta en sväng på invigningen av The Ritz, äta lite gratis o spana på folk är en av de saker som vi är bäst på... ;)
Kanske träffar jag syster där, tror hon ska dit...

Jaja vilket fall så ska ja äta upp nu o traska iväg den lååånga lååånga vägen till Sofie, nästan hela 100 meter!!!
Hur ska detta gå?? hehe

http://www.theritz.se/

                 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0