Första dagen på nya jobbet

Haft en ganska bra dag idag, hunnit väldigt mycket enligt mig.
Var i skolan från 7.45 - 12.00 har haft första seriösa seminariet, undra varför jag har känslan av att jag är den som pratar mest?? Kan det ha o göra med min förra grupp?? När fick man skynda sig för o få en syl i vädret här är det nästan bara jag som pratar, eller i alla fall nästan bara min försem. grupp... Men dte är väl bra att man hörs, hehe.

Blev en snabb lunch, sedan iväg o handla mat o städgrejer. För idag bev första dagen p åmitt nya jobb.
Jag gör nu något så glamouröst som o städar trappor =)
Men dte ger lite extra pengar och jag kan göra det när jag har tid, toppen enligt mig!!!

Men ikväll blir det pluggfritt, ska laga soppa strax sedan kommer Jonna o Fredrik hit o vi ska kolla på "Du är vad du äter!" Det är ett mucho bra program.. Får vi träningsnördar se om vi får några bra tips ikväll...
Till mat blir det en kräftsoppa med morötter i, recept kommer en annan dag!


Tur jag har en man som är så duktig på o riva morötter, en av de tristaste saker som finns, o jobbigt är det också!  
 

Nehej nu surfa runt o se om jag hittar någon bra lägenhet till oss sedan ta tag i maten!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0