Fest vs svull??

I början/mitten av veckan såg det ut o bli en riktigt partyhelg. Men ju längre veckan gick så lades mer o mer ner, mycket pågrund av mig själv.
Emma och jag skulle till Kåren i fredags, men Nej slutade med en sväng till Grodan o lite glass istället.
Jonna o Dolly o ja skulle parta på Strömpan ikväll men nej slutade med en myshemma kväll med Daniel istället.

Vilket iof känns ganska rätt eftersom jag varit välsigt stressad hela veckan o känner att det kommer bli samma veckan som kommer.

Så kväller kommer bestå av:

Hamburgare, pommes, läsk, choklad kanske lite glass om jag har tur/otur...

Men ibland ska man väl ha svullar kvällar också??
Synd bara att dte blir en hel helg eftersom det blev både äppelpaj o vaniljsås hos mormor, glass med Emma o pizza med Daniel igår. Plus att pappa fyller imorgon så då blir det middag med mammas goda stek o underbara mat... Åh! det rinner nästan redan ur munnen.

Som pappa sa, ja men Alexandra du har alltis ätit mycket.
Hahah, älskar min pappa ibland... ;)



Nehej nu ska ja tydligen ta tag i o baka Chokladbollar (eller som et egntligen heter Negerbollar och NEJ det är inget rasistiskt i det...) det är order från min andra halva här hemma...


 

Detta kan man tro ser gott ut, och det gör det väl iof.
Men det är dte inte.
När jag skojade på Willys förut idag o sa att vi skulle prova denna dricka så va ju Daniel såklart tvungen o göra det. Hallon lakrits!!!  Det låter liiiite gott men nej nej usch, inte ens som drink, köp icke denna!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0