Dunka mig gul och blå

Det är så sjukt mycket nu, vet inte hur jag ska hinna allt, och vad händer när jag har mycket?
Jag blir nästan apatisk o får inte något gjort istället. Känner idag att jag verkligen inte har koll på min situation...
Sista veckan i skolan före VFU:n, ska idag göra klart arbetet med Sofie, fixa oponering på en annan grupps arbete till imorgon, börja läsa massa massa skoljuridik, semianrie imorgon, föreläsning + ett till seminarie i veckan o så måste ja hinna skriva om juridiken o Fn:s barn konvention o så ska vi väl ses i förseminarie gruppen också.

Ovanpå allt detta vill jag hinna träna mina 5 pass denna vecka, vi ska på bugg ikväll, ska städa alla trapphus, ska städa salongen och denna vecka har jag lovat o hjälpa mormor o städa hemma hos henne...
Och självklart är dte massa massa annat som ska och måste göras också!
Bla, hämta Daniels föräldrar på flygplatsen, till barnmorskan o fixa nya p-piller osv

Någon som vet hur man får ca 10tim extra på sitt dygn??
Skulle verkligen behöva det nu, vet inte ens om min effektivitet som slår till ibland kan få ordning på denna vecka.
Men men måste sätta mig o skriva upp allt i ett egetl litet livsschema, då kanske det klarnar!
Nehej nu ska ja se om ja kan fixa lite referenser på vårt arbete.

Ha en toppen dag alla där ute!!





Kommentarer
karolina

Ga upp klockan fem pa morgonen som jag, det ar jatte bra, man hinner allt! Till och med att spy och skita pa sig.



Saknar dig gums!

2009-09-28 @ 17:41:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0