Dålig

Ojoj, va dålig jag har varit på o bloggat denna vecka!!
Haft lite för mycket i skolan och känns mig mucho stressad o tyvärr så blir då bloggen lidande,
men lovar o ta tag i detta i helgen =)

Vilket fall så kan jag berätta att jag i tisdags var med Sofia i Karlslund o körde Crosstraining.

Alexandras tankar före passet...
Passet 1 tim långt...
Springa några km i intrevaller o köra lite styrka..
Jobbigt men det klarar vi enkelt!


Passet
Tid 1½tim långt
Sprang sammanlagt ca 8km i intrevaller vilket delar av detta var uppför och i "terräng" + styrka på detta...
Klart att vi klarade det men dte va tur jag hade Sofia med mig som sa att ja inte skulle ta ut mig för mycket i början...
Hade jag varit själv hade ja kutat på som vanligt.

Efter passet kunde ja inte gå i ett par dagar men nu är vi återställda =)
Rikigt bra pass och på tisdag kör vi igen!
Synd att dte är sista gången, någon som kanske vill upp o köra utan F&S??




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0