Bugg

Skola igår, två härliga (läs sega) föreläsningar, en lunch med Karin och två korta möten ett med Christina och ett med Emma. Tänk vad trevligt folk det strövar runt i Universitetets korridorer...

Provade nya passet Step intrevall på Njoy igår, såklart var det spetan Ullis som hade det, hon är ju tyvärr mindre bra och passet höll inte riktigt mina förväntningar, men men lite träningsvärk i benen idag och relativt bra var dte i alla fall... Kan tänka mig o gå på det igen...

Speciellt nu när vi har bestämt att vi ska gå på buggkurs på måndag kvällar.
Jag o Daniel ska bli buggmästare ;)
Kanske inte men igår kväll va vi o provade o skojigt var det, många heta män var det jag fick dansa med...Haha!
Vilket fall ska vi börja med 6 gånger nu o se om vi vill 6 gånger till, kursen är 12 gånger men man betalar för 6 gånger o sedan 6 gånger till...
Ser fram emot vår nya roliga aktivitet i höstmörkret! 

 http://patricksalsa.com/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0