Annars då?

Annars händer dte inte så mycket som vanligt.
Pluggar massor, borde plugga ännu mer, tränar som vanligt mina 5 pass/vecka, ska jobba ännu mer denna vecka, we like money! Idag ska ja o hälsa på min VFU plats, spännande ska detta bli.
Ikväll blir Combat o sedan mys med Jonna, ska laga en ny pasta sås med pesto, bacon o tomater, blir den god så lovar jag o lägga ut den här till er, tror att den kan vara väldigt enkel o göra, låter så i alla fall =)

I helgen ska det bli en lugn helg, Daniel o ja ska "fira" 1½år ihop o 1år bott ihop med lite bio o ut o äta på lördag, på söndag blir det en golfrunda med Daniel o mamma o pappa.
O på fredag blir dte med säkerhet en sväng till invigningen på The Ritz mest bara för o se vad det är o hur det ser ut, Nyfiken!! Tror dock att Karin o jag kommer vara yngst, haha.

Nehej dags o packa väskan o dra iväg med Blixten kanske, ska möta en tjej som jag aldrig träffat så ska vi ta sällskap till VFU infon, spännande med två saker idag, ibland är ja så social så ja blir förvånad över mig själv... hehe


                                                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0